ضمن تبريك هفته كتاب وكتابخواني به كليه همكاران محترم (27-20 آبان ماه ) ،به اطلاع مي رساند در روز چهارشنبه24/8/91 مراسمي با عنوان " هديه كتاب خوب ، ترويج فرهنگ كتابخواني " به صورت نمادين از سوي وزارت آموزش وپرورش واداره كل شهر تهران با هماهنگي اداره آموزش وپرورش منطقه6 در مدرسه ابتدايي زينبيه برگزار گرديد.

دراين مراسم آقاي محمديان مديركل فرهنگي وهنري وزارت آموزش و پرورش ، سركارخانم مظفري معاون مديركل فرهنگي وهنري وزارت متبوع ، جناب آقاي اماني معاونت پرورشي اداره كل شهرتهران ، جناب آقاي حاجي زاده رئيس اداره فرهنگي وهنري شهرتهران ، جناب آقاي كنشلو وجناب آقاي صانعي از كارشناسان اداره كل ، جناب آقاي رضايي معاونت پرورشي منطقه6 ، سركارخانم ازكيا مسئول مشاوره هماهنگي و اجرايي، سركار خانم ميرزايي معاونت ابتدايي وسركارخانم نايب زمان كارشناس مسئول ابتدايي منطقه 6 حضور داشتند.

دراين مراسم ضمن بازديد از نمايشگاه وفروشگاه دايمي كتاب مدرسه ، علاوه براهداي كتاب از سوي دانش آموزان به كتابخانه مدرسه وكتابخانه كلاسي ، ازسوي وزارت آموزش وپرورش ، اداره كل شهرتهران وآموزش وپرورش منطقه6 نيز به رسم يادبود اهداي كتاب به كتابخانه آموزشگاه واهداي جوايز به دانش آموزان صورت گرفت. همچنين دانش آموزان يك كلاس به صورت گروهي سرود كتاب را اجرا نمودند. در ادامه دو نفر از دانش آموزان برگزيده  در كتابخانه ، براي حاضرين شعر خواني داشتند. بازديد مسئولين ازساعت 30/8 صبح آغاز گرديد ودر ساعت 30/12 خاتمه يافت.