روز سه شنبه 24/11/91 جلسه مشتركي ميان اعضا انجمن اوليا و مربيان مدارس ابتدايي پسرانه و نمايندگي مجمع خيرين مدرسه ساز منطقه شش با حضور خانم پروازي مقدم مدير منطقه برگزار شد. در اين جلسه خانم پروازي مقدم موقعيت ويژه منطقه و مشاركت اوليا در اداره امور مدارس را تشريح نمودند.

 تاكيد نمودند ويژگي هاي منحصر به فرد منطقه از جهت علمي و فرهنگي در كنار بافت قديمي و نيازمند به سازي و بازسازي مدارس مشاركت اوليا  را ضروري ساخته است. ايشان ضمن اعلام اين مطلب كه انواع مختلف مدارس و آموزشگاه ها در منطقه وجود دارند و تنها جاي مدرسه راهنمايي پسرانه استعدادهاي درخشان  خالي است، اوليا را به مشاركت در ساخت اين مدرسه دعوت كردند.  سپس خانم ابيضي كارشناس انجمن  با نمايش  آمار و نمودارهاي افتخارات علمي منطقه طرح "انجمن مدرسه سازان آينده " را كه اعضا آن دانش آموزان مدارس ابتدايي پسرانه هستند تشريح  نمود و از اوليا درخواست نمود كه فرزندان خود را در پيوستن به اين تشكل و فرهنگ سازي در امر مشاركت نيكوكارانه پشتيباني نمايند.در ادامه دانش آموزان دبيرستان استعدادهاي درخشان علامه حلي  با اجراي نمايشي كوتاه دلايل نياز به ساخت مدرسه تيزهوشان راهنمايي و فعاليت هاي انجمن هاي مدارس در اين راستا را به تصوير كشيدند.سپس دو تن از اعضا مجمع خيرين مدرسه ساز منطقه ضمن تبيين مشاركت اوليا در امور عمراني مدارس در كشورهاي صنعتي پيشرفته و مقايسه آن با منطقه سرمايه گذاري در امر ساخت مدرسه در منطقه شش را به عنوان سرمايه گذاري پرحاصل و بلند مدت در جهت پرورش نخبگان علمي و صنعتي و كمك در جهت ارتقا جايگاه علمي و اقتصادي كشور برشمردند.در خاتمه نظرسنجي و فرم اعلام مشاركت كه توسط اوليا تكميل گرديده بود جمع آوري شد و با وعده تشكيل كميته هاي كوچكتر جلسه خاتمه يافت در اين جلسه اعضا انجمن  مدارس شهيدان سخنور، انديشه 2 ، شهيد باهنر، شهيد مصطفي خميني و صدر حضوري فعال داشتند .