هر آنچه در آموزش و پرورش تا به امروز انجام شده براساس قانون بوده است
وزير آموزش و پرورش در اختتاميه سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشور گفت : هر آنچه تا به امروز درآموزش و پرورش انجام شده ، براساس قانون بوده است و تغيير آن نيز بايد برمبناي قانون انجام گيرد.
به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، دكتر حاجي بابايي در اختتاميه سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشوردر سالن همايش هاي رازي با اشاره به اعتبارات آموزش و پرورش و مديريت صحيح آن در بخش هاي مختلف گفت: تمامي مسئولان و معاونان درتلاشي 4 ساله براي مشخص شدن تعداد دانش آموزان ، تعداد مدارس ، شناسنامه دار شدن مدارس و ... تلاش كردند وهمين فعاليت ها بودكه موجب شد آموزش و پرورش حريم و مرز مشخصي پيدا كند .
وي افزود : افتخار مي كنم به اينكه مورد سوال و بحث قرار بگيرم و مديران مناطق براي اجراي طرح سباح از بنده تقاضاي استخر كنند، اين نشان از پويايي طرح هاي آموزش وپرورش و پيشرفت اين وزارتخانه دارد .
وزير آموزش و پرورش با بيان اين مطلب كه در آموزش و پرورش معلم ، اساس و پايه است، تصريح كرد : همه افراد در آموزش و پرورش معلم هستند و هرمعلم براي خودش يك وزير است و بنده نيز بعد از وزارت دوست دارم به جايگاه واقعي وزارت يعني معلمي برسم.
حاجي بابايي با اشاره به اهميت شخصيت افراد گفت : مديران و مسئولان بايد برخورد شايسته بازيردستان خود داشته باشد چراكه هر فرد عضوي از يك خانواده است و در آن فضا مورد احترام است.
وي بابيان اين مطلب كه هر آن چه به عزت مندي معلم كمك كند، محتوا و هر آن چه باعث اخلال در عزت مندي معلم شود، ضدمحتواست ، ادامه داد : همه محتوا را در آموزش وپرورش مهم توصيف مي كنند اما در خصوص آن توضيحي نمي دهند كه محتوا چيست.
امام علی (ع) :فرزندان باید برای زمان خودشان یعنی آینده بار آیند.