وزير آموزش و پرورش در اختتاميه سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشور گفت : هر آنچه تا به امروز درآموزش و پرورش انجام شده ، براساس قانون بوده است و تغيير آن نيز بايد برمبناي قانون انجام گيرد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، دكتر حاجي بابايي  در اختتاميه سي امين اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشوردر سالن همايش هاي رازي  با اشاره به اعتبارات آموزش و پرورش و مديريت صحيح  آن در بخش هاي مختلف گفت: تمامي مسئولان و معاونان درتلاشي 4 ساله براي مشخص شدن تعداد دانش آموزان  ، تعداد مدارس ، شناسنامه دار  شدن مدارس و ... تلاش كردند وهمين فعاليت ها بودكه موجب شد آموزش و پرورش حريم و مرز مشخصي پيدا كند .

وي افزود : افتخار مي كنم  به اينكه مورد سوال و بحث قرار بگيرم و مديران  مناطق براي اجراي طرح سباح از بنده تقاضاي استخر كنند، اين نشان از پويايي طرح هاي آموزش وپرورش و پيشرفت  اين وزارتخانه  دارد .

وزير آموزش و پرورش با بيان اين مطلب كه در آموزش  و پرورش  معلم ، اساس و پايه است، تصريح كرد : همه افراد در آموزش و پرورش معلم هستند و هرمعلم براي خودش يك وزير است  و بنده نيز  بعد از وزارت دوست دارم به جايگاه واقعي وزارت  يعني معلمي برسم.

حاجي بابايي با اشاره به اهميت شخصيت افراد گفت : مديران و مسئولان بايد برخورد شايسته بازيردستان خود  داشته باشد چراكه هر فرد عضوي از يك خانواده است و در آن فضا مورد احترام  است.

وي بابيان اين مطلب كه هر آن چه به عزت مندي معلم كمك كند، محتوا و هر آن چه باعث اخلال در عزت مندي معلم شود، ضدمحتواست ، ادامه  داد : همه محتوا را در آموزش وپرورش مهم توصيف مي كنند اما در خصوص آن توضيحي نمي دهند كه محتوا چيست.