15 آبان روز بهداشت ياران گرامي باد

برنامه بهداشت ياران مدارس گامي به منظور به كارگيري ، هدايت و سازماندهي قابليت ها و استعدادهاي دانش آموزان كشور و آماده نمودن آنان براي پذيرش مسئوليت هاي دشوار فرداست .

هدف كلي از نامگذاري روز 15 آبان  به عنوان روز بهداشت يار ، جلب مشاركت فعال دانش آموزان و فراهم نمودن فرصت شكوفاييآنان است.