15 آبان روز بهداشت ياران گرامي باد
15 آبان روز بهداشت ياران گرامي باد برنامه بهداشت ياران مدارس گامي به منظور به كارگيري ، هدايت و سازماندهي قابليت ها و استعدادهاي دانش آموزان كشور و آماده نمودن آنان براي پذيرش مسئوليت هاي دشوار فرداست . هدف كلي از نامگذاري روز 15 آبان به عنوان روز بهداشت يار ، جلب مشاركت فعال دانش آموزان و فراهم نمودن فرصت شكوفاييآنان است. |
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 8:36 توسط معاون فناوری
|
امام علی (ع) :فرزندان باید برای زمان خودشان یعنی آینده بار آیند.