اثبات خدا توسط پروفسور پلانگ ، کاشف « تئوری کوانتوم
سعي مي كنم واسه توضيحش از نكتههاي آسوني استفاده كنم.
براي اين كار از فرمول آشنايي نيروي گرانش استفاده ميكنيم.
F=G M_(1m_2 )/r^2
اول از همه بايد توجه داشته باشيم كه اين دنيا از انرژي ساخته شده است. يكسري از اين انرژيها به صورت زمينهاي وجود دارند و يكسري قابل جذب و دفع هستند.
اين انرژيها به صورتهاي متفاوتي وجود دارند گاهي مواقع به صورت نورهاي مرئي و گاهي مواقع به صورت تشعشعات نامرئي و غيره. (البته جنس انرژيهاي زمينهاي كمي با انرژيها قابل جذب و دفع فرق دارد).
حال اگر انسان تحت شرايط خاصي بتواند اين انرژيها را جذب كند، به شدت روش اثر ميذاره گاهي مواقع مفيد و گاهي مواقع مضر.
جذب انرژيهاي مفيد باعث سرعت يافتن نيروي فکر، حافظه، و افزايش سوخت و ساز بدن و افزايش نيروي حيات ميشود در شب قدر زمان مناسبي براي جذب اين انرژيهاست. زيرا به شدت در فضا قرار دارند. حالا چرا ين انرژيها در شبهاي قدر بيشتر يافت ميشوند.
در فضا جرمهاي متعددي وجود دارد. مثل خورشيد و زمين و ... كه هركدام داراي حجمهاي متفاوتي هم هستند كه ميتوانند همديگر را جذب كنند. (طبق قانون گرانش يا جاذبه).
بزرگترين جرمي كه در فضا وجود دارد داراي حجم بسيار كم و يا حتي صفر است كه در اين حالت داراي چگالي بي نهايت ميشود. البته گاهي مواقع اين جرم را برابر با انرژي عظيمي ميدانند. (طبق فرمولE=mc^2 ).
اين جرم همهي اجرام آسماني را به سمت خود جذب ميكند (با بيشترني نيرو) و انرژي عظيمي به اين اجرام وارد ميكند. كاملاً مسلم كه هرچه فاصلهي اين جرم با جرمهاي مقابلش كمتر باشد توان 2 انرژي وارد شده به جرم مقابل افزايش مييابد. چون تا كنون وجود كائنات و موجودات ديگر در ساير اجرام آسماني اثبات نشده، پس انرژي وارد شده توسط اين جرم به اجرام ديگر فقط باعث جذب اين اجرام ميشود.
دقيقاً در شبهاي قدر، فاصلهي سيارهي ما (زمين) به اين جرم عظيم به حداقل ميرسد و چون اين جرم بيشترين جرم شناخته شده است طبق فرمول گرانش بيشترين انرژي به زمين ميرسد.
F=G M_(1m_2 )/r^2
كه در مرحلهاي اول باعث جذب زمين به اين جرم ميشود. در مرحلهي دوم هم خود اين انرژي جذب همهي موجودات (نه فقط انسان) ميشود و هم باعث اكتيو شدن بقيهي انرژيهاي موجود در زمين از جمله زمينهي و جذبي و دفعي ميشود.
براي اين كار از فرمول آشنايي نيروي گرانش استفاده ميكنيم.
F=G M_(1m_2 )/r^2
اول از همه بايد توجه داشته باشيم كه اين دنيا از انرژي ساخته شده است. يكسري از اين انرژيها به صورت زمينهاي وجود دارند و يكسري قابل جذب و دفع هستند.
اين انرژيها به صورتهاي متفاوتي وجود دارند گاهي مواقع به صورت نورهاي مرئي و گاهي مواقع به صورت تشعشعات نامرئي و غيره. (البته جنس انرژيهاي زمينهاي كمي با انرژيها قابل جذب و دفع فرق دارد).
حال اگر انسان تحت شرايط خاصي بتواند اين انرژيها را جذب كند، به شدت روش اثر ميذاره گاهي مواقع مفيد و گاهي مواقع مضر.
جذب انرژيهاي مفيد باعث سرعت يافتن نيروي فکر، حافظه، و افزايش سوخت و ساز بدن و افزايش نيروي حيات ميشود در شب قدر زمان مناسبي براي جذب اين انرژيهاست. زيرا به شدت در فضا قرار دارند. حالا چرا ين انرژيها در شبهاي قدر بيشتر يافت ميشوند.
در فضا جرمهاي متعددي وجود دارد. مثل خورشيد و زمين و ... كه هركدام داراي حجمهاي متفاوتي هم هستند كه ميتوانند همديگر را جذب كنند. (طبق قانون گرانش يا جاذبه).
بزرگترين جرمي كه در فضا وجود دارد داراي حجم بسيار كم و يا حتي صفر است كه در اين حالت داراي چگالي بي نهايت ميشود. البته گاهي مواقع اين جرم را برابر با انرژي عظيمي ميدانند. (طبق فرمولE=mc^2 ).
اين جرم همهي اجرام آسماني را به سمت خود جذب ميكند (با بيشترني نيرو) و انرژي عظيمي به اين اجرام وارد ميكند. كاملاً مسلم كه هرچه فاصلهي اين جرم با جرمهاي مقابلش كمتر باشد توان 2 انرژي وارد شده به جرم مقابل افزايش مييابد. چون تا كنون وجود كائنات و موجودات ديگر در ساير اجرام آسماني اثبات نشده، پس انرژي وارد شده توسط اين جرم به اجرام ديگر فقط باعث جذب اين اجرام ميشود.
دقيقاً در شبهاي قدر، فاصلهي سيارهي ما (زمين) به اين جرم عظيم به حداقل ميرسد و چون اين جرم بيشترين جرم شناخته شده است طبق فرمول گرانش بيشترين انرژي به زمين ميرسد.
F=G M_(1m_2 )/r^2
كه در مرحلهاي اول باعث جذب زمين به اين جرم ميشود. در مرحلهي دوم هم خود اين انرژي جذب همهي موجودات (نه فقط انسان) ميشود و هم باعث اكتيو شدن بقيهي انرژيهاي موجود در زمين از جمله زمينهي و جذبي و دفعي ميشود.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم آذر ۱۳۹۲ ساعت 11:6 توسط معاون فناوری
|
امام علی (ع) :فرزندان باید برای زمان خودشان یعنی آینده بار آیند.